L8

På resande fot
Fyra resor på tre veckor, det måste nästan vara ett rekord för min del.
Vi börjar med resan till Italien, en resa som jag vann för goda insatser på jobbet. God mat, kundbesök och turistande. Jag som vanligtvis är väldigt hemmakär, kunde faktiskt tänka mig att åka tillbaka till detta vackra land!
 
Vinodling där vi fick god lunch. Självklart var en av rätterna pasta!
 
Perugia, första övernattningen.
 
Den där kända fontänen som Anita Ekberg badat i :)
 
Jag och Russel Crowe.
 
Hem några dagar i Gävle för ompackning och avresa mot Lindvallen. Nu vankades det bröllopspresent, vandring med gamla Falu-kompisarna!
Dancers pose.
 
En härlig dag till ända.
 
Njuter av fjällluften.
 
På måndagen bar det av till Stockholm med jobbet för 2-dagars konference. Helg i Falun och sen fram med passet igen. Denna gång stod det Frankfurt på biljetten. Två dagar med presentationer kring det EU-projekt som jobbet är en del i. Det åts korv och Bretzels :)
 
 
Hemma! Även om det är ganska jobbigt att vara ute att resa, så är det samtidigt väldigt belönande. Fantastiska nya omgivningar och så många kreativa och trevliga människor. Hejja världen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress