L8

Drömmar...
 
Nej jag har inte fallit för frestelse, men jag var så nyfiken på min fina kakreceptbok som jag fått i julklapp...
 
 
Sen är det ju viktigt att hålla sin arbetande sambo på gott humör och drömmar råkar vara en riktig favorit honom (men inte hos mig som tur är). 
 
Sen bestämde jag att det var dags att ta tag i ännu en inredningsdetalj. Ytterdörren till vår lägenhet är inte den bästa. Den är väldigt tunn och skamfilad. Flera gånger har jag vaknat av att postisen slår i ytterdörren till huset och jag vaknar med ett ryck. Det hörs nästan bättre vad som händer i trapphuset än vad som sker i ett annat rum i lägenheten. Men med "svärmors" bidrag och en betongborr har vi förhoppningsvis rått bot på problemet!
 
 
Ganska snyggt eller hur? 
 
 
amo

Heja L8!!!
Mycket stiligt. Funkar det också?

Svar: Efter en veckas test så får jag nog säga att det fungerar alldeles utmärkt!
L8

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress