L8

Till havs
 
Det börjar bli ganska påtagligt att vi inte bor i Gävles centrala delar. I veckan tog jag en löparrunda och hamnade väldigt fort vid våran närmaste badplats, nämnligen havet. Jag tänkte mig att det skulle bli en ganska ordentlig tur, så jag fick lite känsla för hur det kommer att gå nu till helgen. Men bara efter 15minuters joggande så var jag framme. Det låg helt enkelt lite för nära, fast väldigt praktiskt när sommaren kommer!
 
Helgen var annars ganska trevlig. Det blev både pengaindrivandejobb och en otroligt trevlig inflyttningsfest. Kändes väldigt bra att få jobba och göra lite nytta igen!
 
 
 
Ann-Kristin Olofsson

Välkommen till Norrland. Hoppas att ni kommer att trivas.

Svar: Det hoppas jag med :) Känns lite häftigt att vi faktiskt tillhör Norrland nu...
L8

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress