L8

Vårkänslor
Det blev en tur till hemma-hemma ihelgen, igen. Utan några egentliga planer så var det mest bara häng och samkväm som gällde. Paps passade på att ta mig på en liten tur i våran skog, som han har pratat om en del. Förhoppningsvis kanske det blir några fler turer i sommar.
 
Det var lite kallt på söndagen, men vi bestämde oss ändå för att ta vara på vårkänslorna.
Det blev en ganska lång tur och jag var ganska frusen när vi väl var framme vid fikastoppet. Allt kändes ganska hemtamt, även om jag måste öva lite mer på mina garagesvängar. Kurvtagningen sitter som en smäck och jag och Kawan är som hand i handske. Även om det inte blir samma fjärillar i magen längre, så är det ändå en frihetkänsla att ga sig ut på vägen. 
 
Så nu är den värsta ivern av reagerad och det blir snart ett besök till hemstaden igen :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress