L8

Premiär!
Imorgon smäller det! Jag ska delta på min första mässa... Inte så nervöst än, men det kommer säkert. Under eftermiddagen och kvällen idag har jag varit iväg till Fyrishov för att ställa iordning det hela. Det finns en motionscykel som man kan trampa loss på och se hur många lanpor man kan tända båder glödlampor och LED- lampor. Hoppas att ingen kommer ramla av.... Den vinglade nämligen en del när jag bad en av funktionärerna att provcykla. 
Mässan kommer att vara under fredag och lördag, sen på måndag ska jag vara med och typ leda ett enrgiseminarium. Det vill säga bara söndagen ledig... Tisdag och onsdag är det kurs i Stockholm och på torsdag ska jag vara med på ett sammarbete med konsumentrådgivningen i Uppsala, så jag kommer nog vara måttligt trött när nästa helg kommer. Det är verkligen svårt att hålla sig till de där 30timmarna per vecka. Det är så många saker att göra och sen är det ju så roligt och intressant. Får nog lov att jobba lite på att inte tycka att allt är så skoj. 
 
Hoppas att det blir en tur till mams då när nästa helg vankas och kanske lite Rättviksmarknad! Hoppas, hoppas...
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress