L8

Tillbaka till jobbet...
Imorgon tar friveckan åter igen slut och det är dags att gå tillbaka till arbetet igen. Dock känner jag mig ganska nöjd med det jag hunnit med under veckan, bakning, mopedmek, grill med släkt, arbetsintervju, städning av hem och bil, besök hos mams och lite shopping.... En hel del! Men i morgon börjar alltså cirkusen igen och repvecka på jobbet. Förhoppningsvis får jag hjälpa till en del och kanske till och med få skruva! Hoppas, hoppas.
Som ni alla vet cyklar jag titt som tätt till jobbet. I förra veckan stötte jag på denna lilla krabat på vägen hem. Han traskade i rask takt över vägen och tog sedan skydd i buskarna vi diket. Jag kunde inte låta bli att stanna en stund och beundra den lilla rackaren. En riktig sötnos!
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress