L8

På kurs!
 
Ännu en sväng iväg på kurs i jobbet, det har blivit en hel del senaste tiden men nu är det slut. Och vilket slut!
 
Denna gång hölls kursen på Steningevik utanför Märsta, vilket ställe! Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva Steningevik för att ge det en rättvis bild, men sammanfattningsvis säger jag nog att de lämnar inget åt slumpen. Det känns som att de tänkt på alla min behov och önskemål innan jag ens viste om det själv. Tex finns det badkläder och handduk att låna gratis så man kan få njuta av ett dopp i deras pool, schampoo och balsam finns i små portionstuber där de kan behövas. På frukostbordet finns det en liten korg med medicinska tillbehör som kanske behövs om kvällen varit hård. Miljön är ur mysig och maten är fantastiskt god. Personalen är väldigt hjälpsam och jag känner mig riktigt bortskämd... Ska jag verkligen behöva åka hem redan?
 
                                                               Överraskning på rummet!                                                                                                                                                                              
Utsikt från kurslokalen.
 

Du måste nog helt enkelt åka dit!
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress