L8

Något att göra
På måndag ska jag faktiskt göra något nyttigt! Hör och häpna, jag ska inte bara vara hemma i lägenheten och få dåligt samvete för att jag inte ännu kan dra mitt strå till stacken... RB har frågat om jag vill hjälpa dem med att lancera mitt exjobb på deras kundwebb! På måndag äger första mötet rum och jag sitter nu och förbereder min del av det hela. Ska bli riktigt spännande att se hur det går till att koppla något till en webbplats :)
På jobbfronten är det ganska lugnt för tillfället. Jag har sökt en hel del, men sista svarsdagen har inte varit på flera av dem.
Till min förvåning har jag faktiskt hittat ett jobb som jag skulle kunna se mig själv göra, och som jag faktiskt kan tänka mig att anstränga mig en del för att få. Dock är det inte många av de meriterande egenskaperna som ligger till min fördel, men det finns det nog inte mycket som gör i början av karriären. Ska i den närmaste framtiden ta fram mitt positiva jag och försöka göra mig till en så attraktiv ansökande som möjligt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress