L8

Packa Merlinas kappsäck
Efter lördagens skidåkning märkte jag att glid inte är något som erbjuds av mina skidor. Så igår jag jag i väg till sport affären för att råda bot på saken. På torsdag ska jag hämta dem igen och sen bär det av mot Falun för att se om det blev någe bättre. Lördagen var annars en bra dag. Jag och Karin pyste iväg till Hedemora där vi blev upplockade av mams på stationen. Väl vid skidstället var bara 2km slingan spårad, så det blev några varv runt och några varv ut på ospårat äventyr. Sammantaget blev det nästan 1,5 mil att lägga till samlingarna. Tillbaka i Uppsala stack jag, A och A ut på Norrlands 04, mycket skoj!
Igår var det istället flytt som gällde. Inte för mig som tur var men för Merlina. Hennes bohag är nu inackorderat i lägenheten i väntan på tillträde till hennes nya lya. Mycket saker må jag säga, då det finns prylar i både gästrum och vardagsrum ;P
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress