L8

En snabbis
En mellan landning i Uppsala innan det bär av på riktig semester. Ska bara titta igenom packlistan en sista gång innan det bär av ut genom dörren. Eftersom det varit sånt krångel med tågen innan jul tog jag beslutet att åka till stockholm redan i dag och ligga över natt. Då blir det bara väckarklockan det hänger på och inte väder vind och annat. 
 
Måste säga att jag blir lika trött på mig själv varje gång det är dags att åka iväg på något. Tankarna bårjar ställa in sig, men varför kollar jag inte att alla papper finns och är ok i rimlig tid innan avresa? I går kväll upptäckte jag till exempel att mitt pass slutade gälla den 22 november 2012. Eftersom is i magen inte alltid infinner sig tog jag en tur till arlanda och polisen där innan jag började jobbet. Men nu är lugnet återställt och jag tror det kommer bli en bra semester. 
 
Hej då Sverige, syns igen nästa år!
                           
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress