L8

Cypern
Dags för en paus från jobbet! För någon vecka sedan tog vi vårt pick och pack och drog på en all-inklusive resa till Cypern. Även om värmen troligtvis var bättre i Sverige, var det ändå skönt med ett miljöombyte. Tanken var att bada, läsa äta och sova. Men så blev inte riktigt fallet. På hotellet fanns nämligen en ytterst inspirerande fitnessinstruktör från Finnland. Jag och svägerskan blev helt sålda på hennes upplägg och gick all-in. Under veckan blev det istället fobus träning och intre välbefinnande. Vi varvade stretchpass med kondition och vattenjympa, allt med havsbruset i bakgrunden. Allt som allt avverkade vi 20 pass under veckan, 3-4st par dag. När veckan var slut och det var dags att åka hem kände jag mig inspirerad och redo att ta mig ann vardagen igen, precis vad som behövdes. 
 
Solkrigaren.
 
Trädet.
 
Baywatch style.
 
Nära magplask.
 
Skvätta ner svärmor.
 
En helt underbar vecka att drömma tillbaka till. Trevligt sällskap och god mat, men framförallt det inre lugnet som fick följa med hem. Ibland behövs det inte en massa utflykter, det behövs bara en hel hög med endorfiner!
 
 
 
 
 
 
 
Ann-Mari

Utan endorfiner skulle jag aldrig orka. Aldrig!
Och med endorfinerna tycker jag att både inre lugn, styrka, självkänsla och självförtroende följer med också. Träna is the best medicine there is <3

Svar: Så rätt! Bra sagt :)
L8

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress