L8

Semesterenergi!
 
Vilken bra semester jag fick i år! Känner mig väldigt inspirerad och energifylld inför den kommande hösten, vilket jag känner är välbehövligt. Schemat för hösten är fullt med aktiviteter och det känns tidvis överväldigande. 
 
De första två veckorna spenderades i Älvdalen med sambon och släkten, i aspeboda med husunderhåll och i Gävle. Sen inte att förglömma, min stora utmaning, Stora Stöten Swimrun! De stora praktiska måstena blev avklarade och jag kunde gå in i den tredje semesterveckan med lätta axlar. Dags för en vecka i sol och värme på Cypern! En vecka där syftet var att ta det lugnt och varva ner. 
 
Förutom att läsa en drös med böcker, äta mumsig mat och spela kort hittade jag några ytterligare aktiviteter. Varje förmiddag bjöds det på vattenjympa vilket jag passade på att testa och på eftermiddagen bodybalance. Två riktigt roliga aktiviteter som fick mig att känna mig väldigt inspirerad. 
 
 
 
 
Så nu är det bara att träna på yoga-poserna inför nästa år, undrar om det inte ska slås till med två utrikiska veckor då? ;P
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress