L8

En arbetssam dag!
 
Vissa dagar är bara så bra. I dag var en sån dag, kanske främst för att den var så produktiv. Det är så mycket som drar och sliter i mig så det kändes skönt att få göra något klart. Eftersom jag slutade nattskiftet imorse blev det en fösenad start på dagen, men det gjorde ingenting. Det har fejats, det har klippts, rensats och krattats, och det har hunnits med kvalitetstid. Hur bra är inte det? en dag helt i min smak.
  
 
 
 
Gräset klippt och jag tog till och med fram trimmern för att få det prydligt vid alla vassa hörn. Katten godkände också min krattade grusgång.
 
 
 
 
Jo då, vårt lilla paradis är fortfarande ett smultronställe :) Även om jag inte har hittat riktigt lika många i år. Detta kan nog till stor del bero på att vi haft besök av en trädgårdsmästare som körde över de flesta plantorna när vi fick hjälp att klippa granhäcken.
  
Mysstund med katten, ett måste! Har man en så gosig katt som Vera är det svårt att låta bli. 
 
 
 
Färd mot Aspeboda och vad passar väl bättre än att öva lite swimrun? Det var mycket vågor på sjön och första sträckan lyckades jag till och med att känna mig lite sjösjuk. Knäna har börjat kännas lite ömma efter tidigare löppass, så jag har tagit det lugnt några veckor och fokuserat mer på cykling och simning. Men idag fanns det mycket spring i benen. Får se i morgon om allt känns som det ska. 
 
Hoppas du också haft en bra söndag :) 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress