L8

Cut ya!
 
Hår är en stor passion för mig. Att göra håruppsättningar, fläta, locka och ibland klippa är något som jag tycker är fantastiskt roligt. Mitt eget hår får ständigt stå ut med flätor både på längden och tvären så fort det finns utrymme. Men ibland får jag möjligheten att utvecklas genom att någon annan låter mig få låna deras hår för en stund. En av dessa är min käre sambo som sedan vi träffades inte fått se insidan av en frisersalong. Efter att han enligt mig fått en klippning som inte alls passade honom har jag tagit saken i egna händer. Han var inte den första jag klippte, men verkligen en av dem. Han har fått stå ut med både den ena och andra klippningen och konstiga hårkreationer på väg mot en bra hårklippning. 
 
 
Häromdagen var det dags igen och sedan jag fick en fräsig trimmer i julklapp av min käre far går transformeringen på ett kick. Håret föll och kvar blev en ganska snaidig hårkalufs.
 
 
Dock kanske klippningen skulle gjorts innan solbrännan fått verka... 
 
En annan fin transformering jag fick äran att förrätta kan du läsa om här: http://rotan.nu/utstralning/om-att-skaffa-kort-har-igen/ . 
 
Sen vi flyttade till Gävle har det blivit lite mindre av klippningarna, men det gör bara att de jag får göra känns ännu roligare. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress