L8

Löpmarsch
Igår efter avslutat nattskift bar var det dags att styra kosan mot Uppsala igen. För att vara framme innan kvällens upptåg bestämde jag mig för att ta ett morgontåg. Dum som jag var bokade jag inte en sittplatts och fick därav flytta på mig både en två och tre gånger. Därav anlände L8 på ett försenat tåg till Uppsala runt klockan tio på dagen. Jag var extremt trött och en aning illamående och däckade i sängen så fort jag kommit inanför lägenhetsdörren.
På kvällen var det dags för årets blodomlopp! Eftersom jogga/springa inte är det roligaste jag vet på jorden har det endast blivit två turer innan starten. Ett mål var att komma i mål inom en timme.
Jämfört med förra året hade banan fått en ny dragning, och faktiskt till det bättre! Jag tog rygg på en tjej som höll ett ganska bra tempo. Då det var 2km till mål ökade jag fasten något och såg ljuset i tunneln. Måltid 59.45, jag höll målet!
Hittade dessutom denna fina bok då jag gjorde storstädning hemma ;P
amo

Grattis L8!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress