L8

Lutzen
Då var arbetsveckan igång!
 Helgen bjöd på trevligt sällskap med besök från både Lund, Linköping och Falun! Det blev mycket mat och prat men inte så sena kvällar... Vilket var skönt ;P
I går var det dags för att presentera mitt exjobb för den tänkta målgruppen. Det var lite nervöst i början, men sen gick det fint! Mina åhörare var tre män, alla 50+ som lyssnade förstående och snällt. Trots att jag var tjej och inte så erfaren tyckte de att jag hade en del bra förslag att komma med.
Idag är det däremot 08-land som gäller, men med en paus mitt på dan. Jag ska nämligen ut och fika med moffa och moster! Tror det kommer bli riktigt trevligt ;P

När tåget rullade ut från stationen i morse var det en tät dimma utanför. Vagnarna rullar sakta ut från stationen med stannar snart. Ur högtalarna kommer ett meddelande från chaufören:
- Det är tät dimma ute, nästan som slaget vid Lutzen.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress