L8

Genrep
 
Nu händer det, jag ska få leda Medeljympa! 
 
Som jag har längtat! Ända sedan jag ansökte till att bli jympaledare 2014 har siktet varit inställt på att få leda medelintensitet. Men det har fram tills nu varit andra typer av ledare som föreningen behövde, så jag har gott fått bida min tid. Visst har det varit väldigt roligt att leda allt annat, men min dröm har varit jympa. För någon månad sedan fick jag äntligen klartecken från föreningen att det var okej att börja ta fram ett pass. Det har lyssnats på musik, den har härjats runt i vardagsrummet, det har skuttats runt i salarna på föreningen och i måndags gick jag igenom det hela med min fadder. Smärre justeringar och nu på onsdag smäller det! 
 
 
Genrep är bokat och jag ska ÄNTLIGEN få känna på hur det är att leda medeljympa! Jag är så taggad för detta. Superlativen haglar, men så måste det vara ibland när ens dröm går i uppfyllelse. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress