L8

Teknik.
 
Något som jag har väldigt svårt för är att byta mobiltelefon. Men nu har jag gjort det. De senaste telefonerna som jag haft har jag blivit ganska fäst vid, vilket kanske inte är helt konstigt eftersom den nästan alltid är med när man ska någon stans. Funktioner är där de ska vara och jag vet hur jag hittar det jag vill. Sen är det ju lite krångel att bevara bilder och föra över telefonboken, vilket jag tycker är högst frustrerande. De senaste gångerna jag bytt har det främt berott på att telefonen slutat fungera. Den har inte velat starta eller har hängt upp sig så inget går som det ska. Men denna gång hör och häpna är telefonen fortfarande ganska okej vid bytet. Den hänger sig visserligen och tar inte alltid emot samtal.... Okej, det kanske var dags att byta. 
 
Nu är jag i alla fall upp-to-date i mobilvärlden, villket känns väldigt konstigt. Återstår att se om denna nya följeslagare faller mig på läppen.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress