L8

Vidare i uttagningen
Ja, de ringde faktiskt. Jag har gått vidare till nästa intervju för jobbet jag sökt. Skönt med lite fjärilar i magen! Hoppas att det går bra, håller verkligen på att börja klättra på väggarna här hemma.
 
Sen har jag ett nytt projekt på gång sen en tid tillbaka. En klänning som jag tycker väldigt myckt om har börjat falla samman. Så jag ska nu ta fram första hjälpen och väcka den till nytt liv igen. 
 
 
Det svarta tyget är orginal och det gröna har jag sytt dit. Om någon skulle undra så är det gröna tyget importerat ända från kina med hjälp av en vän. Jag har väntat länge på att hitta något lämpligt att använda det till och nu kändes det rätt. 
 
 
 
amo

Spännande! Båda två!!!

annkristinolofsson

Håller alla tummar för dig!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress