L8

Musiktips?
 
En av julklapparna från i år har nu kommit till användning, visst ser det ganska mysigt ut?
 
 
Även om kvalitén inte var den bästa, så gick det bra att sova omsvept av kurbitsslingor. 
 
Snart väntar nästa del av min friskisintervju och jag tänkte lägga ner lite möda på att få det bra. Så igår tog jag mitt fösta steg in i musikredigeringens värld. Musikstyckena som passet ska bestå av ska vara 2min långa och jag tyckte att det skulle vara bra om jag fick med de bra delarna av låtarna jag vill använda, det vill säga att långa intron som inte går så bra att jympa till klipps bort och att de slutar på ett okej ställe i låten.
 
Passet ska bestå av tre låtar där jag själv få rörelsesätta utifrån komponenterna styrka, smidighet och kondition. Passet ska även visa på min personlighet och engagemang så det har varit ganska klurigt att få en bra bild. Jag är nu ganska säker på två av låtarna: Styrka- Sabaton med Carolus Rex, Kondition- Alina Devecerski med Flytta på dig. Den sista för smidighet är fortfarande osäker.
 
Vad tror du? Har du något förslag på en låt som ger bra energi och som du tycker skulle passa bättre in på mig? Tacksam för förslag!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress