L8

En sån dag!
Efter kvällens fina avslutning kan jag inte konstatera annat än att jag kommer att gå och lägga mig med ett leende på läpparna. 
 
På förmiddagen fick jag testa på att röja i skogen. Jag och pappa begav oss ut i skogsmarkerna för en första röjning och det gick riktigt bra. Det är lite som plockepinn, fast man befinner sig i "släppa pinnarna"-fasen. Träna far hit och dit för att göra plats för några fina plator som ska kunna växa upp och bli fina träd.
             
Det är ganksa rogivande att pussla fram vilka träd som ska få kvar och vilka som ska röjas ned. Sen är det inte helt fel när man får sätta sig på en stubbe efter en stund, titta på utsikten och ta en klunk saft.
 
På kvällen blev det dags för en av min sommars höjdpunkter. Mina Idoler sedan väldigt många är tillbaka skulle hålla en konsert på dössberget i Bjurs. Nej, det är inte Hoffmaestro. Det är några mycket bättre. Låt mig presentera....
 
                                                                   Östen med resten!!
                     
 
Det finns inte många band som kan prestera en sån bra show som dessa grabbar. Har du någon gång chansen att uppleva en spelning så råder jag dig att ta den. Det är musikaliskt, fyndigt och otroligt skoj. Jag gick hem med ett stort leende på läpparna. 
Självklart var jag dessutom tvungen att göra ett litet fynd innan hemfärd :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress