L8

Snart så..
Nu är alla lappar utskrivna och resor hit och dit bokade. Skönt! Men samtidigt börjar nerverna att sakta krypa fram... Det ska bli så spännande att se om jag kan klara den otroliga utmaning en gång till. Jag ska försöka att hålla huvudet kallt och ta mig i maklig takt mot slutdestinationen Mora. Det skulle vara så mycket värt om jag lyckades en gång till, för det skulle betyda att det är mer på riktigt. En gång ingen gång, två gånger...
 
Sen gjorde jag ett köp igår som jag länge har tänkt att jag skulle göra. Jag har köpt en tidning.
Mycket spännande läsning som gav en hel del perspektiv på tillvaron. Kan rekommendera ett köp, det går ju till någon som verkligen behöver det. 
 
amo

Jo Lotta! En gång är VISST en gång och alldeles på riktigt!
Men självklart tror jag att du kommer att fixa det en gång till också :D

amo

HURRA!!!!!
Stort grattis L8!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress