L8

Inlämnat!
 
De som känner mig lite närmare vet att jag är en inbiten jympafanatiker. Det gås på jympa i tid och otid och jag kan inte få nog av att supa in all energi som omger mig. Jag skulle nog beskriva det som en drog jag är beroende av. Vet inte hur många gånger som jag låtit bli att dricka eller vara uppe allt för sent på kvällen för att dagen efter kunna gå på jympa på lördagsmorgonen. 
 
Så nu när jag flyttat till en ny stad och förhoppningsvis kommer att bo kvar här i årminstonde två år så tänkte jag att det var dags att ta ett steg i min jympakarriär. En sen kväll var jag därför iväg på ett informationsmöte om att bli ledare. Det kändes väldigt bra och det uppfyllde mina förväntningar och kraven de ställer tillbaka var rimliga. Så en ansöka fick följa med i väskan hem. Pappret har fått ligga på skrivbordet ett tag och jag har formulerat och omformulerat svaren på frågorna som ställdes. 
 
Så i tisdags var jag iväg för att få min dos av jympaenergi. Det är ett pass som leds av en väldigt inspirerande tjej, hon är glad och man känner att hon vill dela med sig av sin energi till en. Hon har blivit min favoritledare här i Gävle och jag vill inte gärna missa hennes pass. Väl på passet kände jag mig något seg men jympade på i högansky ändå och svetten for åt alla håll. Det var riktigt härligt och jag kände något av en nytändning efter passets slut. Efter avslutad stretch knallade jag bort till väskan och döm min förvåning när ledaren kommer efter mig och knackar mig på axeln
- Du har inte funderat på att bli ledare? 
-Jo, jag var iväg på ett infomöte men har inte skickat in ansökan än..
- Det tycker jag du ska göra, för du har Det.
 
Lycka! Det gjorde min dag :) Så nu är ansökan inlämnad och det är bara att vänta och se...
amo

Spännande!
Jag är också helt övertygad om att DU HAR DET!
Heja heja heja :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress