L8

Tyg...
Jag är redigt svag för figussydda klänningar och vackert möstrade tyger, en vana som jag bejakat mer och mer på senare år. Det är verkligen helt fantastiskt hur ett stycke tyg kan klippas och sys ihop och bilda ibland helt ofantligt fina kreationer. Sen en tid tillbaka har jag funnit ett intresse i videoklipp och bloggar på temat pin up/ vintage. En helt fantastisk värld som jag drömmer mig bort i och fantiserar om vad jag själv ska kunna hitta på för kreationer. 
 
Genom ett av klippen jag tittade på nyligen fick jag tips om en sida med just dessa kläder. Jag knappade in adressen och blev näst intill tårögd när jag klickade runt bland alla underbara mästerverk. Kan helt klart tänka mig att spendera en dag i den underbara klänningen nedan, är det inte undebar så säg?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress