L8

Temafest!
Till helgen är det 70-års kalas som gäller, eller mer bestämt 30 och 40 -års kalas. Tamat för kvällen är 1970 och 80 talen. Eftersom jag inte riktigt har några bestämda band till denna tid har det krävts en del eftertanke. Först var jag inne på att bära en träningsoverall i grälla färger. Men då jag märkte att detta var lite svår hittat har jag fått tänka om.
Jag och E har sedan ett tag tillbaka varit inne på att framföra ett sångalster (likt vanlig ordning) och då fick jag den briljanta idén. Vore det inte perfekt att ikläda en Glam Rock utstyrsel och framföra en Power Balad? Vilken fantastisk snilleblixt om jag får säga det själv!
Ner på stan för att leta efter lämpliga attiraljer, men inget som föll mig på läppen. Hem och tittade runt i garderoben...
Ganska bra för att vara en första version?! Ska till Falun och titta efter lite skinn att bryta av med, kanske en läcker jacka? Eller lite kedjor... Får se vad jag hittar i gömmorna.
Ibland är garderoben ganska väl varierad ;P Tror lördagen blir helt fantastiskt rockig...!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress