L8

Sista veckan
Nu återstår bara fyra skift på sommarjobbet innan det är dags att bege sig tillbaka till Uppsala och nästa jobb. Sommaren har gått fort, men det brukar den göra i efterhand, och jag tycker ändå att jag hunnit med både det ena och det tredje. När jag bårjade sommarjobbet var jag lite skeptisk. Mottagandet var sådär och inte särskillt uppstyrt jämfört med intro på tidigare sommarjobb. Men efter två veckor började det rätta till sig och jag kan nog säga att det nu i slutet varit ett av de roligast sommarjobben jag haft. Det har nog inte gått en jobbdag utan att jag skrattat, fnissat eller gapflabbat. Vilket jag ser som ett utmärkt betyg! Killarna/gubbarna jag jobbat med har verkligen varit välkomnande och sett till att jag blivit en i gänget med diverse upptåg och annat. Speciellt tack till T som dessutom ställde upp som referens när jag sökte jobb! Han sa för den delen igår att jag gärna fick använda honom igen :)
Så igår var sista dagen jag jobbade tillsammans med L, han pyser nämligen iväg på fikesemester. Därav bjöds det på fika, apriks och morotskaka och choklad-chip-kakor, mums!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress