L8

Introdag och turschpennor
Imorse var det dags för lite intro inför jobbet som börjar den 3:e. Starten var lite sisådär eftersom min guide för dagen trodde att vi skulle ses en timme senare än uttalat...Tur att det fanns en del tidningar i receptionen under tiden. Väl samlade var det dock en riktigt bra dag! Mycket info men det verkar riktigt spännande. En hel del nya ansikten och kontorsplatser, men det är så det ska vara i början! 
 
Hemma i lägenheten har det flyttats. Sovrummet och kontoret har nu nästan bytt plats, kvar är E:s skrivbord som han får ta till helgen... Vid allt omflyttande gjorde jag ett litet fynd, längst ner i tyglådan fanns mina turschpennor! 
Dags för lite ritande tänkte jag och satte igång.
Bidde ganska fint tycker jag! Om inte annat var det skoj att rensa huvudet lite och låta den andra hjärnhalvan arbeta lite. Tror inte jag fattat en penna sedan ritkursen på Sätergläntan, hoppas det inte dröjer lika länge förän det händer igen :P
amo

Riktigt fint! Och Dala-inspirerat :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress