L8

Ny plats på jobbet!
Nu sitter jag också i ett kontorslandskap... Min ursprungliga plats nere i bunkern har blivit upptagen och jag har nu fått flytta. Min nya plats är ganska fin och känns mycket trevligare än min förra. Jag kan till och med se ut :)
På förmiddagen hade jag ett möte med mina handledare och vis diskuterade igenom det material jag plockat fram. Det tycks mestadels positivt, men det är svårt att få en fingertoppskänsla för vad som är rimliga siffror.
Under veckan ska det nog också ringas så det kan göras några intervjuer....

Kursen på universitetet har också börjat tagit fart. Denna veckan är det laborationer som står på schemat. Jag var med i måndags och det var ganska skoj att faktiskt kunna någonting! Även om jag inte kunde kusren så bra när jag läste den förra året, så är det ändå lite som har fasnat.
Snart är det hemgång!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress