L8

Mind maps!
I dag har större delen av tiden gått åt till att förbereda min presentation på måndag. Nu när jag faktiskt kan styra över hur jag ska planera min tid, känns det skönt att faktiskt försöka vara förberedd. Jag tror att det kan minska spänningen på nerverna något, samtidigt som jag kan se till att allt som behövs tas upp.
Därför bokade jag ett eget grupprum på förmiddagen där jag gick igenom pressentationen högt för mig själv och ritade upp tankegången på white-boarden i form av en mind map. Grupprummet är som en glasbur med frostiga linjer för att minska insynen något. Det kändes lite konstigt i början men sen blev jag varm i kläderna, och pratade ganska frikostigt med mig själv. Efter en stund tittade jag upp och märkte att förbipasserande tittade något konstigt på mig... Det var tydligen inte helt OK att prata med sig själv och rita på tavlan.
Lite senare fick jag reda på att VD:s rum ligger precis utanför... Hoppas att jag inte gav fel intryck, jag är ju i alla fall ambitiös ;P
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress