L8

100 dagar and counting!
Igår fick jag mitt första tecken på att jag faktiskt anmält mig till Öppet spår i februari, nämligen tidningen Vasalöparen! I tidningen stod att, "..när du får denna tidning är det ungefär 100 dagar kvar...". Detta satte givetvis griller i huvudet på mig och jag tog fram kalender och började räkna.
....
I dag, 19 noveber, är det 100 dagar kvar tills jag befinner mig i mina fäders spår!
....
Det känns så roligt att jag faktiskt anmälde mig och att min motivation fortfarande håller i sig. Jag anmälde för 47 dagar sedan vilkte kanske inte är så länge sedan, men jag känner att jag lyckats fått in en rutin. Jag tränar minst 4 gånger i veckan med variation mellan kondition, koordination och styrketräning. Det känns som en bra bas. Så nu är det bara att vänta på att min vita vän kommer och gör mig sällskap!
Ann-Mari

Det där kommer ju gå som en dans! Det hör man ju :)

Keep up the good work L8!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress