L8

Stålkvinnan
Jag känner mig lite som en övermänsklig människa. Igår lyckades jag med ett konststycke som jag länge trott att jag aldrig skulle klara. Omständigheterna kring händelsen och vetskapen om framgången är en något krånglig process, så jag låter detta vara osagt. Men summa summarum, jag har klarat flervariabelanalyse. Världens svåraste mattekurs (enligt mig).
Med detta i ryggen så känns det som att faktiskt skulle kunna bli en ingenjör. Och som kan ta ut sin examen, för alla kurser är avklarade.
Händelsen firades i alla fall med en kväll på Orvars, tillsammans med KL. Mycket trevligt, och det bidde till och med en så guling...
Ikväll blir det avfärd mot pappa-hemmet och ett drogtest som måste göras innan sommarjobbet börjar.
Sol i sinne, brun inne ;P
Emma

Du är duktig tant! Nu vill vi höra om balen :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress