L8

Sova säng
Visst är det jobbigt att inte kunna sova på nätterna?! Jag har otroligt lätt för att somna, men i vår lägenhet får jag inte riktigt ro. Det har hänt flertalet gånger uder året att jag vaknat vid tre fyra tiden på natten och kan inte somna om.... Funderar på om en lösning skulle vara att möblera om. Det kanske är sängens position som är felet? Dels att solen börjar stråla in på morgonen och att det lätt hörs ljud från trappuppgången.
Solen kan jag inte direkt skylla på, för ja vaknade på nätterna även i mörkaste vintern, så det får nog bli omkringlåtnade ljud som ligger till grund för min sömnlöshet. Fast kanske blandat med tenta ångest...
Jag tror jag ska göra ett alvarligt försök att möblera om i sovrummet när jag kommer hem.
Plus en extra årgärd kan vara att lägga en kudde framför ytterdörren som dämpar dunsen från onsdags morgonens ny teknik...
Sov gott mina vänner!
Emma

Ååh tant då kan du ringa till mig för jag tycks inte kunna somna alls förrän bortemot den tiden! Så kan vi kackla i natten!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress