L8

Skriva hela natten, skriva hela dan...

Nu skrivs det så fingerspetsarna glöder. Exjobbs -rapporten ska bli klar någon gång… Just nu är jag uppe i 52 sidor exkl. bilagor, vilket är ganska mycket text att arbeta med. Varje gång jag läser textstycken på datorn låter det ganska ok, men så fort jag skriver ut det och börjar läsa dyker det genast upp en massa saker som måste fixas till. Pust! Så det hela känns lite dubbel, ska jag verkligen skriva ut några papper igen? Eller ska jag försöka läsa på datorn… Den här rapporten känns som ett evighetsarbete, och jag förstår inte hur jag någon gång ska känna mig klar med den. Men som med allt annat är det väl bara att dra en gräns. Nu får det vara nog!

Idag ska det skrivas och fixas till, sen tror jag att det blir dags att skicka till nästa handledare som får läsa igenom det.

I kväll blir det inflyttningsfest och kanske en sväng till flustret?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress